Ügyfélhívó rendszer fogad mostantól mindenkit a Dorogi 1. számú postán
Közügy
2016. febr. 18.

Ügyfélhívó rendszer fogad mostantól mindenkit a Dorogi 1. számú postán

A Magyar Posta az ország legnagyobb forgalmú postáin folyamatosan építi ki az ügyfélhívó rendszert. Országszerte már csaknem 140 postán használhatják az ügyfelek. Dorog 1 postán 2016.02.16-án, a mai kor igényeinek megfelelő ügyfélhívó rendszert vezetett be a Magyar Posta.

Az ügyfélhívó rendszer segítségével strukturáltabbá, hatékonyabbá válik az ügyintézés, és kényelmesebbé a szolgáltatások igénybevétele. Amennyiben az ügyfél a sorszámkiadónál megfelelő szolgáltatást választ, nem fordulhat elő olyan eset, hogy rossz pultnál várakozik, és ez csak akkor derül ki, amikor már sorra került. Ha valaki több szolgáltatást is igénybe szeretne venni, amit egy munkahelyen nem lehet megoldani, akkor az első munkahely átirányítja a másodikhoz. Nem kell új sorszámot kérnie, mert a rendszer besorolja a várakozók közé.

Dorog 1 postán elérhető szolgáltatások:

- Bankszámla szolgáltatás

- Posta Személyi Kölcsön

- Befektetési termékek

- Betéti termékek

- Csekkbefizetés (bankkártyás, készpénzes)

- Kincstári Takarékjegy

- Lakás-előtakarékosság

- Életbiztosítás

- Gépjármű-biztosítás

- Casco

- Otthonbiztosítás

- Utasbiztosítás

- Balesetbiztosítás

- Csomagfeladás

- EMS-feladás

- EMS kézbesítés

- Levélküldemények feladása

- Postán maradó küldemények kézbesítése

- Első napi bélyegzés

- FŐGÁZÜgyintézési pont

- GDF SUEZ Ügyintézési pont

- EON Ügyintézési pont

Dorog 1 posta nyitvatartási ideje:

2510 Dorog, Mária út 31/d

Nyitva tartás

Hétfő 08:00 - 18:00

Kedd 08:00 - 18:00

Szerda 08:00 - 18:00

Csütörtök 08:00 - 18:00

Péntek 08:00 - 18:00

Szombat 08:00 - 12:00

Vasárnap Zárva

Magyar Posta Zrt.